Qeid Qeid
61
BLOG

Kodeks etyczny uber alles

Qeid Qeid Polityka Obserwuj notkę 5

Członkowie i wodzowie (niektórzy) Platformy, kradną, kłamia, defrauduja i malwersują. Teraz będą to mogli robic zgodnie z kodeksem etycznym. Pan Gowin Jarosław zaprosił Panów Mazowieckiego (szybkość), Chrzanowskiego (honor), Najdera (smuga cienia) aby stworzyli dla PO kodeks etyczny. A mnie tak na noc ogarnęła nostalgia.:

MNIEJ KODEKSÓW WIĘCEJ ETYKI.

Ale do kogo ta mowa ? Do PO ? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Po Tarczy Antykorupcyjnej która chyba bardziej miała chronić Korupcję niż jej przeciwdziałać nasza Partyja rządząca teraz na obśmianie wystawia słowo ETYKA.

Zawsze mi sie wydawało że ETYKA to moralność.

A ETYKA PO to taka nasza demokracja socjalistyczna.

Tylko słowa szkoda ......

Qeid
O mnie Qeid

Absztyfikanci grubej Berty i katowickie węglokopy, i borysławskie naftowierty, i lodzermensche, bycze chłopy, warszawskie bubki, żygolaki z bandą wytwornych pind na kupę, rębajły, franty, zabijaki, całujcie mnie wszyscy w dupę. Socjały nudne i ponure, pedeki, neokatoliki, podskakiwacze pod kulturę, czciciele radia i fizyki, uczone małpy, ścisłowiedzy, co oglądacie świat przez lupę i wszystko wiecie: co, jak, kiedy, całujcie mnie wszyscy w dupę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka